Jump to content

Svenska spelare sökes!


pehwraah

Recommended Posts

This is a recruiting advert for the all-Swedish guilds <Swedish Elite Corps> and <Swedish Response Corps>. For convenient purposes the following advertisement is written in swedish.

Edit: Noticed the 'Guild Recruitment' after creating the post.

 

___________________________________

 

 

EDIT 1:

Vi har nu vuxit avsevärt...

Guild XP-bonus är maxad på båda factions.

Spelar egna op-runs.

Rep-side flaggskepp med crew- och command deck är nu upplåst.

 

EDIT 2:

Nu har 2 gillen blivit 1!

 

VI (SRC/SEC) och Round Rat Reavers har slagits ihop och vi är nu ca 100% fler medlemmar.

För att vi alla ska känna oss hemma kommer vi byta namn på båda gillen. Detta ska inte göra det svårare att ansIuta sig till oss, men det bästa sättet kan vara att svara här i tråden så kan vi ha kontakt i PM.

 

EDIT 3:

Efter namnbyte heter vi nu Swedish Fork Masters (republic) och Swedish Fork Lords (imperial).

Se även http://sflam.enjin.com/

 

___________________________________

 

Vi är ett gäng medelålders män och kvinnor som letar fler spelare för att växa.

Oavsett om du är ny eller van MMO-spelare, ung eller gammal, kvinna eller man, blyg eller utåtriktad, republik-älskare eller imperie-sympatisör, PvP-, RP- eller PvE-are, nerfherder eller kejsarens högra hand är du välkommen hos oss.

 

Vi har en TeamSpeak-server där vi umgås och har trevligt medan vi gör allt eller inget i spelet. Atmosfären hos oss är avslappnad och vi spelar likadant. Även om vi spelar 16-manna operations njuter vi lika mycket av datacron-jakter och att träffas i Strongholdet bara för att busa. :)

 

Nuvarande fokus:

Guildskepp på Rep-, sedan Impsidan.

Planetary conquest (republic)

8manna op-runs.

 

Vi har fullt upplåsta strongholds med alla nödvändiga faciliteter.

 

Då de flesta av oss har familjer, krävande jobb eller skola planerar vi inte Guildruns där du är tvungen att vara med. Och vi har full förståelse för att du har ett liv utanför SWToR. Vi planerar events då folk verkar ha tid, oftast söndagkvällar.

 

De enda krav vi har är att du ska vara:

1. Svensktalande.

2. Minst 20 år ELLER vara mogen till motsvarande grad och ha lite "sunt förnuft".

2. Social med oss på TeamSpeak (dock inte nödvändigt utanför events/ops).

 

Har du inte använt Teamspeak förut och känner dig obekväm att prata med främlingar är det inget problem. Det har vi full förståelse för och vi låter dig som rekryt vänja dig vid tanken. Du behöver tex inte prata själv, det räcker med att lyssna på oss. På det viset lär du känna oss bättre dessutom ;)

 

Då våra guilds är rätt små (17 spelare) kan vi inte lova att någon är online en specifik tid, men vi hoppas du kan hjälpa oss ändra på det. Vi har tyvärr inte heller en underhållen hemsida för tillfället. Är du intresserad kontaktar du oss ingame på The Progenitor via whisper eller mail till nedan listade karaktärer. Är du fortfarande osäker kontaktar du oss ändå.

Det går även bra att svara i denna tråd.

 

Republic:

<Swedish Elite Corps>

Silin

Broot

Donger

 

Imperial:

<Swedish Response Corps>

Ti'ma

Qassandra

Wakima

Rysheb

Styxia

 

Planeringar för framtiden:

Vi kommer att ha fasta raid-kvällar.

Dedikerad HM-raidgrupp, där vi hjälps åt att bli bättre och klara de där opsen man aldrig vågat köra.

Vi levlar tillsammans i grupper om 4 för att lära känna varandra och ha trevligt.

Conquest och PvP-matcher

Edited by pehwraah
Correcting typos
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Hej, det här verkar intressant. Men jag har aldrig sett någon av er i spelet. Jag spelar mest 00 till 05, på arbetsdagar. Lediga dagar blir det 15 till 05, haha. Eftersom jag inte är aktiv i något gille, så händer det att jag är lite lustigkurre i general - det kanske räknas som trolleri och diskvalificerar mig; men det är bara ganska harmlösa skämt som inte sårar eller upprör någon. Vet inte vilken karaktär jag väljer att vara mest aktiv med, tänkte köra upp dom roligaste till 50+ nu med 12x boosten. Min sith sorceror Lethargia leder roligast/lvl-ligan just nu. Säger iaf hej om jag stöter på er!
Link to comment
Share on other sites

Hej!

 

Varje kväll är flera av oss online. Prova sök "swedish" i who-tabben eller frienda karaktärerna i första posten så kanske chansen är större att vi träffar på varandra. Dock kommer vi mest hålla till på rep-sidan nu då vi kör conquest.

 

En liten update för alla andra också:

Vi har fått in en hel del nya spelare. Jättekul, men vi stannar inte här utan vi söker fortfarande fler!

Känner du inte för att lämna ett bra gille så får du gärna haka på ops eller annat ändå.

 

Vi har även startat samarbete med ett annat helsvenskt guild; Round Rat Reavers/Rarities.

Bra tillfälle här att träffa på många andra svenska spelare!

 

Väl mött

 

/Donger

Link to comment
Share on other sites

Körmest sith och är redan i ett rp guild där. Men skulle gärna hänga med er då jag ska köra lite republic nu när man kan köra upp lite chars snabbt. Ska försöka hitta någon i morgon om jag kör något på den sidan
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Såhär efter julledigheterna söker vi fortfarande fler medlemmar.

 

Lite korta updates:

 

* Förstås har vi rekryterat fler både via detta forum, Reddit och från annonseringar inne i spelet.

* Innan jul hade vi trevligt med lite scavenge hunts, fleet-datacron runs och julklappsutdelningar.

* Vi kör mkt 16m ops nu för att bygga ULT comms.

* Snart påbörjar vi ett nytt projekt där vi startar nya karaktärer och levlar tillsammans, 1 dag i veckan enligt överenskommelser till att börja med. Perfekt tillfälle för andra spelare att lära känna oss och samtidigt försöka hitta den där första känslan man fick av spelet.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Hej

är ny till detta spel, men är intresserad av att gå med i ett guild...

hur gör man det?..

har en karaktär på Red Eclipse..

 

Tjena.

Tror det kan vara bra att kolla i generalchat på flottan efter guilds som kan passa dig. Du gör så att du bara tar kontakt med någon rekryterare som annonserar i chatten och de skickar en invite till dig. Det finns tyvärr inget sätt att i spelet leta upp guilds och själv ta kontakt med dess överordnade. Du måste leta här i officiella forumet, förslagsvis på http://www.swtor.com/community/forumdisplay.php?f=387, eller på http://www.reddit.com/r/SWTORGuilds/.

 

Det finns ett svenskt guild på din server som heter Kronofogden, http://kronofogden.shivtr.com/. Vet dock inte hur aktiv det är just nu.

 

Största svenska guildet är Ruthless, http://www.ruthless.se, och de finns på servern Tomb of Freedon Nadd.

 

Vi finns ju enbart på The Progenitor.

Link to comment
Share on other sites

Det skulle vara trevligt att ha någonstans att chilla :3

Har inte spelat sen launchen 2011 och lvlade 1-50 men ****ade då jag inte hade tid att spela längre.

Och ville börja spela på en server jag inte varit på tidigare och valde Progenitor, har inte spelat på en RP server tidigare, så det lär bli interssant. :p

Kan lägga till att jag har hafter erfarenhet av mmorpgs sen 2004 > *hint hint* och är 26 år.

Vi kanske ses ;>

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
×
×
  • Create New...