Jump to content

Gentleman-Horst

Members
  • Posts

    63
  • Joined

Reputation

10 Good

1 Follower

  1. up the shut "enter your favourite inappropriate word here" you must!
  2. Bitte was soll man anderes machen, wenn man ständig irgendwelche Idioten trifft die zu doof sind sich mit der Materie auseinanderzusetzen?
  3. Kann es sein, dass VC der Weichei-Server ist? Und ins BG ohne Stim zu gehen ist, ich drücke es mal freundlich aus, fahrlässig. Sagt aber auch viel über die Persönlichkeiten am anderen Ende des Monitors aus.
  4. in tanking i tried several options, from my point of view stacking shild / absorb seems more viable then stacking endurance.
  5. nice thing. did you already claim your 10k cartel coins from ea? ..they should support your efforts. go on!
  6. das ist der punkt <wp> konnte noch nie verlieren - und wenn dann waren immer die anderen schuld
  7. 1. Huttball 2. Huttball 3. it has lightsabers and blasters
  8. Hello there, could someone clarify when and why baron death mark´s voice over: "pathetic, oldest obstacle on the course" in Huttball appears? regards
×
×
  • Create New...